Wij ontwikkelen onze maatwerk producten in 3 verschillende fases om tot het beste product te komen.
CRM, CMS, Webwinkels
CRM staat voor klantrelatiebeheer en het is iets dat belangrijk is voor alle bedrijven – ongeacht of ze er specifieke software voor gebruiken of niet. CMS staat voor inhoud beheersysteem en kan worden gebruikt als aanvulling op de CRM-oplossingen van een bedrijf om ervoor te zorgen dat informatie zo goed mogelijk wordt beheerd.
Dit betekent dat CMS- en CRM-systemen zeer nuttig kunnen zijn om elkaar te ondersteunen. Laten we het voorbeeld nemen van een kleine kledingwinkel die zijn omzet wil vergroten en het aantal klanten wil verbeteren dat hen retourzendingen biedt. Dat bedrijf zou een CRM-systeem kunnen gebruiken om informatie over bestaande verkopen te verzamelen. Hoeveel klanten krijgen ze bijvoorbeeld elke maand? Hoeveel spenderen ze? Hoeveel klanten melden zich aan voor de zakelijke nieuwsbrief? Wat kopen ze?
Dit zijn allemaal belangrijke vragen die een bedrijf kunnen helpen om betere relaties met zijn klanten op te bouwen en de CRM-software kan ook worden gebruikt om trends in informatie bij te houden. Wat zijn bijvoorbeeld de verkopen van een bepaald product zoals voor en na een gerichte marketingcampagne? Als er sprake is van een verkoopstimulans, is het duurzaam of is er meer marketing nodig? Informatie zoals deze kan worden gebruikt om te bepalen wat het bedrijf moet doen om betere relaties met zijn klanten te creëren.